שאלות ותשובות
תוך כמה ימים אוכל להחזיר את המוצר?
ניתן להחזיר את המוצרים עד 3 ימים (לא 3 ימי עסקים), במידה ולא נעשה בהם שימוש והם ארוזים באריזתם המקורית. מידע נוסף לגבי מדיניות ההחזרות שלנו אפשר למצוא כאן
מה עליי לעשות כדי להחזיר מוצר
במידה ואינכם מעוניינים במוצר/ים שרכשתם, ישנה אפשרות לביטול העסקה או להחלפת המוצר/ים לאחר קבלתם.
יש לשלוח מייל לשרות הלקוחות info@mbt.co.il
יש לציין במייל את סיבת ההחזרה, אופן ההחזרה (פיזית או שליח), שם הלקוח, מספר פלאפון, כתובת ועיר מגורים. כל זאת במסגרת התנאים המופיעים בתנאי השימוש באתר ובכפוף למדיניות החזרת מוצרים.
מהם אמצעי התשלום
ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי / טלפונית (037733225) ובהמשך תיפתח האופציה לשלם גם דרך PayPal.
האם ניתן לשלוח נעליים גם לחו"ל
כן, במידה וברצונכם לשלוח נעליים לחו"ל אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות
האם יש אפשרות למדוד את הנעליים?
כן, ניתן להגיע לחנויות הנבחרות בהתאם לשעות הפעילות
האם קיימים בחנויות דגמים נוספים שאינם מצויים באתר?
ניתן לפנות לשירות לקוחות במידה והינכם מעוניינים בדגם ספציפי שאינכם מוצאים באתר.
מה קורה עם הזמנתי מוצר והוא חסר במלאי
אנחנו משקיעים מאמצים רבים בבדיקת המלאי ועדכונו השוטף באתר כדי לוודא שכל מוצר שנרכש אצלנו קיים במלאי ויגיע לרוכש תוך זמן קצר. עם זאת, לעיתים קורות טעויות.
במידה והזמנתם מוצר שלא נוכל לספק, שירות הלקוחות ייצור עמכם קשר בהקדם לקבלת זיכוי מלא באמצעות אמצעי התשלום התשלום בה ביצעתם את ההזמנה.
האם המחירים באתר כוללים מע"מ
כן, המחירים באתר כוללים מע"מ.
האם האתר בטוח?
כן! הרכישה באתר MBT מאובטחת בדרגות הגבוהות ביותר.
תוך כמה זמן מקבלים את ההזמנה?
רוב ההזמנות מסופקות ללקוח בפרק זמן של 4 ימי עסקים, במקרה של יישוב מרוחק ייתכנו עיכובים של עד 7 ימי עסקים.