מדיניות המשלוחים
מדיניות משלוחים
שיטת משלוח
מוצרים הנרכשים באתר מסופקים ללקוח, באמצעות תיאום הגעה מראש של הלקוח לסניף הראשי בכתובת המלאכה 15 פארק אפק ראש העין לאיסוף עצמי של המוצרים.
או באמצעות שליח עד לכתובת המשלוח. אספקת המוצרים נעשית על ידי חברת שילוח חיצונית.
זמן אספקה וימי פעילות
- ימי פעילות שירות המשלוחים הם: א’-ה’. שעות פעילות שירות המשלוחים משתנות בהתאם לאזור המשלוח.
- אספקת המוצר תיעשה עד 4 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתרנו , זאת למעט משלוחים לישובים מרוחקים. עבור משלוח לישובים מרוחקים, אספקת המוצר תיעשה עד 7 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר.
- כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג). הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.
- חברתנו לא תהיה אחראית לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתה.
תיאום המשלוח
לייעול המשלוח נמליץ כי כתובת המשלוח אותה תזינו, תהא כתובת בה אתם נמצאים במרבית שעות היממה (כתובת מגורים, מקום עבודה וכדומה). כמו כן, בעת הצורך יש לציין מיקום להשארת המשלוח בשדה "הערות" בו ניתן להשאיר את המשלוח במידה ולא תימצאו בכתובת
בעת הגעת השליח. חברתנו לא תהיה אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מהשארת המשלוח במיקום החלופי.
במידה ולא ציין הלקוח מיקום חלופי להשארת המשלוח, תבצע חברת המשלוחים ניסיון נוסף לתיאום המשלוח ולאחר מכן ישוב המשלוח לחברתנו. במידה ויידרש משלוח חוזר, יחויב הלקוח במלוא עלות המשלוח החוזר.
החזרה וביטולים
:החזרת משלוח לחברה היא על חשבון הלקוח
איסוף על ידי החברה בעלות של 72 ש"ח
החלפה של מוצר בעלות של 98 ש"ח
ביטול עסקה הינה על סך 5% ועד 100 ש"ח מסכום העסקה, הגבוה מביניהם בביטול העסקה עפ"י החוק
שירות לקוחות
מדיניות המשלוחים המפורטת לעיל מתייחסת לביצוע הזמנות באתר זה בלבד. בנוגע למדיניותנו לגבי רכישה בהזמנה טלפונית ו/או כל ערוץ הפצה אחר, יימסר ללקוח מידע על פי דרישה בעת ביצוע הרכישה.
ניתן לפנות לכתובת המייל- info@mbt.co.il או למספר הטלפון- 03-7733225.